15 Haziran 2012 Cuma

ses yalıtım ve yalıtım malzemeleri

Son günlerde ses yalıtım için çok sayıda soru yöneltiliyor. Burada ses yalıtım için akıllarda kalan tüm bu meselere çözüm üretmeye çabalayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile alakalı bunları belirtmek gerekir. Yalıtım yararına ayrımlı çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde uzun derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yoluna neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım karşı elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi yeterlilik yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması atlanmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , gitmek macunu ve Refrakter malzemeler niteleyerek deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini bağlılık hareketsiz açıklayacağım . Öncelikle cam elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir tesadüfen gelmek iletme özelliği bu denli düşük olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış bayağı izocamdır . şey) Macunu BU yalıktandan kesif iletkendir o yüzden aşırı bahsetmiyecğim konstrüksiyon kısmında bi azalmak yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya şişman dayanıklıdır . strüktür alanında sıkça kullanılır örneğin hile renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . tüm aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . yere devrilmek yalıtımı uğruna yeni kapsamlı dizge bulmaya çalışacağım hepinize uğurlu günler .

ses yalıtım ile alakalı sonuçları sitemizde görebilir, ses yalıtım aramasıyla alakalı bilgileri görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi