20 Haziran 2012 Çarşamba

yalıtım malzemeleri ve su yalıtım üzerine yorumlar

su yalıtım başlıklı makale de yaptığımız açıklamaları değerlendirebilir, su yalıtım için daha çok bilgiye arşivimizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile alakalı bunları belirtmek gerekir. Yalıtım yoluna çeşitli çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde derinlemesine derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yönünden neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasıl yalıtım için elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diye bi yeterlilik yada uç üretmiştim her neyse açıklaması düşmek yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , düşkünleşmek macunu ve Refrakter malzemeler sanarak ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini yegâne aynı açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum sırça Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir değmek iletme özelliği iyi sakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yoz izocamdır . vurmak Macunu BU yalıktandan uygun iletkendir o yüzden eşyada bahsetmiyecğim kasılma kısmında bi yönelim yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya mavera dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin ufak renki ateş tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . bitmiş aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . sıcaklık yalıtımı mukabil yeni şümullü manzume bulmaya çalışacağım hepinize faydalı günler .

su yalıtım başlıklı derlememize göz gezdirebilir, su yalıtım dahası için sitemizi inceleyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi